خانه / مطالب آموزشی / آموزش نرم افزار تعاونی مسکن / چرا ترازنامه (بیلان) در نرم افزار تعاونی مسکن مهر هیچ عددی نمایش نمی دهد

چرا ترازنامه (بیلان) در نرم افزار تعاونی مسکن مهر هیچ عددی نمایش نمی دهد

جهت بهبود کیفیت فیلم های آموزشی، لطفا نظرات و پیشنهادات خود درباره این فیلم را در پایین همین صفحه برای ما ارسال نمایید
همچنین شما می توانید سوالات خود را نیز در همین قسمت برای ما ارسال نمایید.

چرا گزارش ترازنامه (بیلان) در نرم افزار تعاونی مسکن مهر هیچ عددی را نمایش نمی دهد؟

به نام خدا سلام من احمد غفاری هستم از شرکت راه حل‌های پویا در این فایل ویدیویی می‌خوام در مورد یک مسئله در نرم‌افزار تعاونی مسکن مهر خدمت‌تون صحبت بکنم.

ممکنه شما هم این مورد رو تجربه کرده باشید که هنگام استخراج گزارش ترازنامه یا بیلان، توی نرم‌افزار تعاونی مسکن مهر ببینید که این گزارش هیچ عددی رو براتون نمایش نمیده. در واقع ما در این فایل ویدیویی میخواهیم در مورد علت این اتفاق و روش رفع اون با هم صحبت بکنیم. ادامه‌ی کار رو داخل نرم‌افزار تعاونی مسکن مهر می‌خوام انجام بدم تا به صورت کاملا عملی ببینیم که علت این اتفاق چیه و چه جوری می‌تونیم اون رو رفع بکنیم؟

وارد نرم‌افزار تعاونی مسکن مهر میشم، اولین کاری که انجام میدم یه گزارش ترازنامه استخراج می‌کنم، از منوی گزارشات مالی و گزینه‌ی ترازنامه، خب توی این فرم بر روی گزینه‌ی چاپ کلیک می‌کنم همون‌طور که ملاحظه می‌فرمایید این گزارش الان هیچ عددی رو برای ما نشون نمی‌ده، خب ببینیم چرا این اتفاق افتاده؟ اولین دلیلی که می‌تونه برای این کار وجود داشته باشه اینه که ببینم آیا سال مالی فعال پلمپ شده یا نه؟ عنوان فرم این موضوع رو برای ما به صورت کامل نشون می‌ده که سال مالی فعال ما پلمپ شده و دقیقا به این خاطره که گزارش ترازنامه هیچ عددی رو برای ما نشون نمی‌ده، چون ما سند اختتامیه‌مون رو توی این سال مالی صادر کردیم و همون‌طور که می‌دونید با صدور سند اختتامیه ما می‌آییم مانده‌ی تمام حساب‌های سال مالی رو صفر می‌کنیم، پس خیلی طبیعیه که گزارش ترازنامه هیچ عددی رو برای ما نشون نده.

و اما چطور می‌تونیم توی سال مالی که پلمپ شده ما بیاییم و گزارش ترازنامه رو استخراج بکنیم؟ برای این کار می‌آییم توی منوی عملیات مالی و عملیات شروع و پایان سال مالی و گزینه‌ی سند اختتامیه و بستن سال مالی رو کلیک می‌کنیم، ما به این خاطر وارد این گزینه شدیم که ببینم شماره‌ی سند اختتامیه‌مون چنده؟ اینجا در واقع ۷۹۴ هست، یک روش دیگه‌ای که برای این کار می‌تونیم انجام بدیم اینه که بریم توی منوی عملیات مالی، اسناد حسابداری و این‌جا آخرین سند رو انتخاب بکنیم یا نوع سندمون رو اینجا توی نوع سند، سند اختتامیه رو انتخاب بکنیم و شماره‌اش رو برداریم، شماره‌ی سند ۷۹۴ هست پس هدف ما از این کار اینه که شماره‌ی سند اختتامیه‌مون رو ببینیم چنده که توی سال مالی ۹۲ برای ما ۷۹۴ هست.

دوباره من بر می‌گردم به گزارشات مالی و گزارش ترازنامه، کاری که اینجا باید انجام بدم اینه که تیک شماره‌ی سند از رو من کلیک می‌کنم فعال میشه از سند شماره‌ی ۱ تا ماقبل سند اختتامیه رو من وارد می‌کنم، یعنی ۷۹۳، الان اگر چاپ رو کلیک بکنم شما ملاحظه خواهید کرد که گزارش ترازنامه اعداد رو برای من نشون می‌ده، خب همون‌طور که ملاحظه می‌فرمایید، الان گزارش ترازنامه اعداد رو برای ما آورد و به صورت کاملا بالانس هست. جمع دارایی‌ها و بدهی و سرمایه با هم برابره و ما تونستیم توی سال مالی پلمپ شده گزارش ترازنامه‌مون رو استخراج بکنیم.
امیدوارم این فیلم خدمت‌تون مفید واقع شده باشه. خداوند یار و نگهدارتون.

درباره‌ی احمد غفاری

مدیر عامل و بنیان گذار راه حل های پویا هستم، خوشحالم که در کنار یک تیم خوب، برای پیشبرد اهداف مشترکمون فعالیت می کنیم. بزرگترین هدف مشترک ما آسان کردن کارها و جلب رضایت مشتریانمان است. یا حق

همچنین ببینید

آموزش ثبت پرونده و امتیازبندی اعضای تعاونی مسکن

آموزش ثبت پرونده و امتیازبندی اعضای تعاونی

در این فیلم آموزشی در خصوص نحوه تعریف پارامترهای امتیازبندی و ثبت پرونده اعضا و همچنین تعریف حساب های بانکی در نرم افزار تعاونی مسکن مهر توضیح داده شده است.

نسخه رایگان نرم افزار تعاونی مسکن را دریافت کنید.
ارسال از طریق ایمیل و پست پیشتاز (تحویل 48 ساعته)
ما هم از ایمیل های مزاحم خوشمان نمی آید، قول می دهیم اطلاعات شما در هیچ جایی منتشر نخواهد شد.
هزینه ارسال پستی بر عهده ما می باشد.
نام و نام خانوادگی :
شماره تماس :
آدرس ایمیل :
دانلود درختواره استاندارد حسابداری
لطفا نام ، نام خانوادگی و ایمیل خود را وارد نمایید
نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
ما هم از ایمیل های مزاحم خوشمان نمی آید، قول می دهیم اطلاعات شما در هیچ جایی منتشر نخواهد شد.
جشنواره فروش نوروزی سال 1398
بیش از 50% تخفیف واقعی
ما هم از ایمیل های مزاحم خوشمان نمی آید، قول می دهیم اطلاعات شما در هیچ جایی منتشر نخواهد شد.
فقط تا 29 اسفند 1398
نام و نام خانوادگی :
شماره تماس :
آدرس ایمیل :