خانه / محصولات / سامانه اعضای تعاونی مسکن

سامانه اعضای تعاونی مسکن

قابلیت های سامانه مشاهده وضعیت اعضای تعاونی مسکن

با استفاده از سامانه اعضای تعاونی، اعضای تعاونی مسکن شما قادر خواهند بود در هر ساعت از شبانه روز لیست واریزی های خود، امتیاز مربوط به هر واریزی و امتیاز و رتبه کل خود را مشاهده کنند. توجه داشته باشید که هر عضو فقط با نام کاربری و رمز خودش وارد سامانه اعضای تعاونی می شود و فقط اطلاعات خودش را خواهد دید.
اعضای تعاونی می توانند با استفاده از سامانه اعضای تعاونی کارت عضویت خود را مشاهده و پرینت کنند و عکس خود را نیز در این سامانه بارگزاری نمایند.
اعضای تعاونی می توانند واریزی های خود را مشاهده کرده و صحت آن را تایید یا رد کنند. شما نیز می توانید در نرم افزار جانبی مربوط به سامانه اعضای تعاونی گزارشی از واریزی های تایید شده یا تایید نشده تهیه نمایید.
اعضای تعاونی می توانند مشخصات تکمیلی خود را در سامانه اعضای تعاونی وارد کنند و شما به راحتی این اطلاعات را از طریق نرم افزار سامانه به نرم افزار تعاونی مسکن مهر منتقل سازید.

مشاهده نسخه آزمایشی سامانه اعضای تعاونی

جهت مشاهده نسخه آزمایشی سامانه اعضای تعاونی می توانید به آدرس http://demo.tmaskan.ir مراجعه کرده و با نام کاربری و رمز عبور demo وارد سامانه شوید.

 

زمانی که اعضاء برای پرسیدن امتیاز و واریزهای خود مدام به تعاونی مراجعه می کنند، چگونه واریزی ها و امتیازات را در وب سایت قرار دهیم تا مراجعات صفر شود؟

انتقال اطلاعات و واریزی های اعضاء از نرم افزار تعاونی مسکن بصورت خودکار به سامانه اعضای تعاونی، فقط با یک کلیک.

سامانه اعضای تعاونی مسکن (تحت وب) چه کاربردی دارد؟

۱) اعضاء با استفاده از نام کاربری و رمز عبور وارد این سامانه می شوند

توجه: نام کاربری و رمز عبور را شما بایستی مشخص کنید (نام کاربری می تواند: شماره پرونده، کد ملی، کد ملی باشد).
(رمز عبور نیز می تواند یک عدد ثابت، موبایل، کد ملی و یا هر چیز دیگری باشد).

 

۲) عضو پس از ورود به سامانه اعضای تعاونی می تواند واریزی ها، مشخصات و همچنین امتیازات خود را مشاهده کند.

توجه : این سامانه به هیچ عنوان به صورت مستقیم و آنلاین به نرم افزار تعاونی مسکن متصل نمی باشد و شما در کسری از ثانیه برای مثال هر هفته یکبار اطلاعات خود را بر روی این سامانه انتقال می دهید. بنابراین از لحاظ امنیت اطلاعات نرم افزار تعاونی مسکن، هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

توجه : این سامانه صرفا جهت مشاهده طراحی شده و هیچ شخصی نمی تواند هیچ اطلاعاتی را اضافه یا اصلاح نماید. مگر این که بخواهد اطلاعات شخصی خود را تکمیل نماید.

 

۳) با استفاده از این سامانه، اعضای تعاونی می توانند واریزی های خود را تایید نمایند و یا عدم صحت آن را از طریق سامانه اعلام نمایند.

اعضای تعاونی مسکن می توانند با نام کاربری و رمز عبور مخصوص خودشان وارد سامانه شده و واریزی های ثبت شده خود را مشاهده کنند. در صورتی که مطابق واریزی های خود عضو بود آن ها را تایید و در غیر این صورت می توانند نسبت به مشکل واریزی ثبت شده توضیح بنویسند و آن را تایید نکنند. گزارش واریزی های تایید شده و تایید نشده از طریق نرم افزار جانبی مخصوص سامانه مشاهده وضعیت اعضای تعاونی قابل استخراج می باشد.

۴) جمع آوری اطلاعاتی مانند: نام پدر، کد ملی؛ تلفن، آدرس و… توسط این سامانه

همان طور که می دانید وجود اطلاعات دقیق و جزئی در هر نرم افزاری باعث دقت بیشتر در گزارش گیری های آن نرم افزار خواهد شد، اگر فرصت ثبت اطلاعات کامل اعضای تعاونی را در نرم افزار تعاونی مسکن نداشته باشید، این سامانه کار شما را آسان خواهد کرد. اعضای تعاونی مسکن می توانند وارد سامانه شده و در پنل کاربری خود، مشخصات خود را تکمیل کنند و شما نیز با استفاده از نرم افزار جانبی مربوط به سامانه مشاهده وضعیت اعضای تعاونی، آن ها را در کسری از ثانیه وارد نرم افزار تعاونی مسکن کنید.

چنانچه نسبت به عملکرد این سامانه سوال یا ابهامی دارید و می خواهید اطلاعات بیشتری به دست آورید با ما تماس بگیرید و یا این درخواست را ثبت کنید تا ما در اولین روز کاری با شما تماس بگیریم. راه اندازی این سامانه برای شما ظرف مدت ۴۸ ساعت راه اندازی خواهد شد.

شمارهای تماس : ۰۲۱۶۶۵۳۴۵۸۷ ** ۰۴۱۵۲۲۲۵۷۲۵ ** ۰۴۱۵۲۲۲۳۱۸۸

موبایل واحد فروش : ۰۹۳۹۲۳۷۰۱۷۰

درباره‌ی احمد غفاری

مدیر عامل و بنیان گذار راه حل های پویا هستم، خوشحالم که در کنار یک تیم خوب، برای پیشبرد اهداف مشترکمون فعالیت می کنیم. بزرگترین هدف مشترک ما آسان کردن کارها و جلب رضایت مشتریانمان است. یا حق

همچنین ببینید

جامعترین نرم افزار تعاونی مسکن (۱۰۰% تضمینی) – حسابداری – امتیازبندی – تقسیم سود

برخی از قابلیت های نرم افزار تعاونی مسکن مهر عبارتند از : محاسبه امتیاز و رتبه اعضای تعاونی مسکن به تفکیک پروژه ها بر اساس استاندارد وزارت تعاون کشور، برآورد هزینه های انجام شده برای هر پروژه، مدیریت چکهای تعاونی، تهیه تمامی گزارشات استاندارد حسابداری، محاسبه جریمه و پاداش ریالی اعضای تعاونی و ...

نسخه رایگان نرم افزار تعاونی مسکن را دریافت کنید.
ارسال از طریق ایمیل و پست پیشتاز (تحویل 48 ساعته)
ما هم از ایمیل های مزاحم خوشمان نمی آید، قول می دهیم اطلاعات شما در هیچ جایی منتشر نخواهد شد.
هزینه ارسال پستی بر عهده ما می باشد.
نام و نام خانوادگی :
شماره تماس :
آدرس ایمیل :
دانلود درختواره استاندارد حسابداری
لطفا نام ، نام خانوادگی و ایمیل خود را وارد نمایید
نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
ما هم از ایمیل های مزاحم خوشمان نمی آید، قول می دهیم اطلاعات شما در هیچ جایی منتشر نخواهد شد.
جشنواره فروش نوروزی سال 1398
بیش از 50% تخفیف واقعی
ما هم از ایمیل های مزاحم خوشمان نمی آید، قول می دهیم اطلاعات شما در هیچ جایی منتشر نخواهد شد.
فقط تا 29 اسفند 1398
نام و نام خانوادگی :
شماره تماس :
آدرس ایمیل :